Opinie o Nas

Feshionista.pl

0,00 zł
Strona głównaPomocReklamacje
...jest pusty

Szybki kontakt

tel. 783 498 174

tel. 783 498 173 

    Grawer
    Wykonaj wyjątkowy grawer - już teraz
    Grawerowanie

    Jeśli jesteś zainteresowany/a wykonaniem graweru szersze informacje znajdziesz w stopce.

    Zawsze możesz się też z nami skontaktować, chetnie pomożemy.

    Blog feshionista
    opineo

      ceneo

      słucham swoich klientów
    Reklamacje

    Gwarancje i reklamacje:

    Procedura reklamacji: Jeżeli w opisie produktu nie została podana inna informacja, produkty sprzedawane przez sklep feshionista.pl są objęte 2-letnią gwarancją obejmującą wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.

    Aby reklamować wadliwy towar, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem tel.: 783-498-174 lub 783-498-173 i  po ustaleniu szczegółów wysłać przesyłkę pod wskazany poniżej adres:

    FESHIONISTA Marcin Kaszyca – dział reklamacji
    ul. Andrzeja Zielnioka 59
    41-409 Mysłowice

    Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona do towaru) oraz wypełniony formularz reklamacji (do pobrania Formularz reklamacji). Paczkę proszę przesłać na własny koszt - w razie uznania reklamacji zostanie Państwu zwrócony koszt przesyłki wg. cennika Poczty Polskiej (zwracamy koszt najtańszej rejestrowanej przesyłki). Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

    UWAGA: nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

    Po otrzymaniu przesyłki zasadność reklamacji zostanie rozstrzygnięta w ciągu 14 dni kalendarzowych, informację z decyzją wyślemy na adres mailowy podany w formularzu. W przypadku uznania reklamacji, reklamowany produkt wysyłany jest do producenta bądź jego serwisu w celu naprawy bądź wymiany na nowy lub też w celu dokonania fachowej ekspertyzy.

    W przypadku uznania reklamacji wadliwy egzemplarz zostanie wymieniony na nowy, naprawiony lub - jeśli dany model nie jest już dostępny - możliwie podobny do oryginału. W sytuacji, gdy dystrybutor nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniego zamiennika, postaramy się zaproponować Państwu zadowalające rozwiązanie, np. zwrot pieniędzy lub wymianę na inny produkt.

    W przypadku odrzucenia reklamacji towar może zostać odesłany, jednak koszty pakowania i ponownej wysyłki pokrywa Klient.

    Ponad to w przypadku bezpodstawnej reklamacji i jej odrzucenia Klient zostanie obciążony kosztami: odesłania reklamowanego towaru do klienta, ponownego pakowania oraz kosztami manipulacyjnymi (tj. np. kosztami ekspertyz, kosztami obsługi reklamacji itp.).

    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.