Opinie o Nas

Feshionista.pl

0,00 zł
Strona głównaO nasRegulamin
...jest pusty

Szybki kontakt

tel. 783 498 174

tel. 783 498 173 

    Grawer
    Wykonaj wyjątkowy grawer - już teraz
    Grawerowanie

    Jeśli jesteś zainteresowany/a wykonaniem graweru szersze informacje znajdziesz w stopce.

    Zawsze możesz się też z nami skontaktować, chetnie pomożemy.

    Blog feshionista
    opineo

      ceneo

      słucham swoich klientów
    Regulamin

    Regulamin sklepu Feshionista.pl

    1) Informacje o sklepie:

    • Sklep internetowy (zwany dalej Sklepem lub Sprzedawcą) działający pod adresem feshionista.pl prowadzony jest przez firmę FESHIONISTA Marcin Kaszyca, wpisaną przez Prezydenta Miasta Mysłowice do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Mysłowicach, ul. Andrzeja Zielnioka 59 i jest zarejestrowana pod numerem NIP: 222-021-19-12, REGON: 24109444800000.

    2) Regulamin zakupów:

    1. Oferta sklepu:
    • Sklep internetowy feshionista.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.feshionista.pl.
    • Prezentowana na stronie sklepu oferta nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i stanowi ona zaproszenie do składania ofert kupna.
    • Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie przyjęcia oferty Konsumenta przez Sklep bez zastrzeżeń.
    • Wszystkie produkty oferowane przez sklep feshionista.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
    • Wszystkie ceny podane na stronie internetowej feshionista.pl są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
    • Koszty przesyłki są doliczane jako osobna pozycja w zamówieniu, zgodnie z cennikiem przesyłek. Informacja o cenie przesyłki jest podana , przed złożeniem zamówienia.
    • Do każdego sprzedanego towaru/usługi wystawiamy faktury VAT.
    1. Zamówienia:
    • Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną - poprzez formularz zamówienia na stronie sklepu lub drogą mailową, bądź też telefonicznie.
    • Złożenia zamówienia przez konsumenta stanowi złożenie przez niego oferty zawarcia umowy sprzedaży. Umowa zostaje zawarta w momencie przyjęcia oferty Konsumenta przez Sklep bez zastrzeżeń.
    • Zamówienia są realizowane w terminie podanym przy produkcie. Termin realizacji zamówienia jest liczony od przekazania zamówienia przez Sklep do realizacji. Czas realizacji to czas potrzebny na skompletowanie zamówienia (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót i niedziel), nie później jednak niż w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy sprzedaży. Do tego terminu należy doliczyć czas doręczenia wybranej przez Konsumenta przesyłki.
    • Sprzedawca może kontaktować się z Kupującym drogą telefoniczną lub mailową, w celu potwierdzenia zamówienia, danych do wysyłki czy też innych ustaleń wynikających z realizacji zamówienia.
    • Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy.
    • Termin dostarczenia przesyłek przez Pocztę Polską wynosi ok.3-4 dni roboczych – od momentu realizacji zamówienia przez sklep.
    • Termin dostarczenia przesyłek przez firmę kurierską wynosi do 48h – od momentu realizacji zamówienia przez sklep.
    • Sklep feshionista.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez Pocztę Polską bądź firmę kurierską z umów obsługi przewozowej i pocztowej.
    • Jeżeli Sklep Internetowy nie może spełnić świadczenia z powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym Kupującego-Konsumenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.
    1. Płatności:
    • Za zamówienia możliwe są następujące formy płatności:.
    • Przelew tradycyjny - Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniążków na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.
    • Przelewy24 - szybkie płatności on-line (tj. e-przelew, karta płatnicza oraz karta kredytowa) realizowane są za pośrednictwem Przelewy24.pl.
    • DotPay - szybkie płatności on-line (tj. e-przelew, karta płatnicza oraz karta kredytowa) realizowane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
    • Płatność gotówką (za pobraniem) – płatność gotówką przy odbiorze przesyłki. Opłata za zamówienie oraz koszt wysyłki jest pobierana przez listonosza bądź kuriera przy doręczaniu przesyłki do Klienta.
    • Raty – płatność realizowana przez firmę zewnętrzną - za pośrednictwem serwisu przelewy24.pl oraz dotpay.pl.
    • Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
    • Jeżeli płatność za zamówienie jest niższa niż kwota zamówienia, sprzedawca poinformuje konsumenta o konieczności dopłaty. Zamówienie takie będzie realizowane po zaksięgowaniu przez sklep dopłaty.
    • Jeżeli płatność za zamówienie jest wyższa niż kwota zamówienia, sprzedawca poinformuje Konsumenta o zaistniałej sytuacji i zwróci nadpłatę na podany numer konta.
    1. Odstąpienie od umowy:
    • Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni.
    • Termin na odstąpienie od umowy upływa 14 dniach od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie produktu lub też osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.
    • Konsument chcąc skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy drogą telefoniczną bądź mailową.
    • Kupujący powinien odesłać rzecz do Sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
    • W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
    • Zwracany w trybie odstąpienia od umowy towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
    • Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca.
    • Sprzedający w związku z prawidłowo dokonanym odstąpieniem od umowy, zwraca pieniądze w formie przelewu – nie zwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni.
    1. Gwarancje:
    • Produkty oraz usługi są objęte 24 miesięczną gwarancją producenta. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w umowie wystawionej przez gwaranta. Towar posiadający gwarancję serwisu  należy wysłać na własny koszt Pocztą Polską na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, bądź bezpośrednio do gwaranta na adres podany na karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego produktu. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt sklepu.
    • Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
    • W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny za pomocą Poczty Polskiej na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
    • Sklep feshionista.pl ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.
    • Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.
    • W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.
    • Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
    • Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów/usług były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
    3) Program lojalnosciowy:

    Aby dołączyć do naszego programu lojalnościowego klient musi mieć zarejestrowane konto w sklepie feshionista.pl. Program lojalnościowy polega na zbieraniu punktów za określone poniżej czynności. Zgromadzone punktu można wymieniać na nagrody w postaci bonów rabatowych.

    Przyznajemy punkty za:

    • Za zakupy 1zł = 1pkt
    • Za zapisanie się do newslettera = 5pkt
    • Za napisanie opinii do produktu = 1pkt

    Wymiana punktów na bony rabatowe:

    • 500pkt = 3% rabatu
    • 1000pkt = 5% rabatu
    • 2000pkt = 10% rabatu

    Promocje nie łączą się. W przypadku zwrotu towaru lub wypisania się z newslettera uzbierane punkty zostają odjęte od konta kupującego. Punkty za zamówienie są naliczane w momencie wysyłki zamówienia. Wykorzystanie bomu rabatowego następuje poprzez wpisanie uzyskanego kodu rabatowego w koszyku, podczas kolejnego zakupu.


    4) Postanowienia końcowe:

    • Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.feshionista.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
    • Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają polskiemu prawu.
    • Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby wszystkie sytuacje sporne były rozstrzygane na korzyść Kupującego.
    • Zdjęcia oraz informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Sprzedawcy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby lub firmy bez zgody Sprzedawcy.
    • Regulamin obowiązuje od 01.12.2016 roku.

    INSTRUKCJA-ZARZADZANIA-SYSTEMEM-INFORMATYCZNYM
    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
    Formularz reklamacji

    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.